League Of Gods-Metin2 Forum
Σας καλωσορίζουμε στο Forum του νέου ελληνικού Private Server , League Of Gods! Για να κάνετε σύνδεση στο Forum πρέπει να έχετε λογαριασμό!
Για δημιουργία λογαριασμού πηγαίντε στην εγγραφή!
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό απλά πατήστε Σύνδεση!


Η Δ.Ο του League Of Gods!



 
SiteΦόρουμΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΚατάλογος ΜελώνΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση
LoG Status: Server:Online Chars:Online Ch1:Online Ch2:Online Ch3:Offline

Μοιραστείτε | 
 

 Οδηγός για την χρησιμότητα των Bonus.

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
[BA]NaSty
Board Admin
Board Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 30/04/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Οδηγός για την χρησιμότητα των Bonus.   Πεμ 3 Δεκ - 10:58

Πολλοί παίχτες καθημερινά ρωτούν για τα Bonus και την λειτουργία τους, έτσι έψαξα και σύνθεσα έναν οδηγό από όπου μπορείτε να δείτε αναλυτικά την χρησιμότητα του κάθε Bonus. Με πράσινο χρώμα αναγράφονται τα Bonus που προσφέρουν δύναμη στον χαρακτήρα , με κόκκινο αυτά που προσφέρουν άμυνα και με γαλάζιο τα ουδέτερα bonus.

Δυνατό ενάντια σε μυστικιστές: Αυξάνει την ζημιά που κάνεις σε όλα τα arahan στην κοιλάδα των ορκ. Δηλαδή σε όλα τα τέρατα που βρίσκονται στα ορκ και στο όνομά τους δεν γράφει την λέξη ορκ. Επίσης σε όλα τα τέρατα που βρίσκονται στον ναό εκτός τους βατράχους και το boss φάντασμα κίτρινης τίγρης.

Δυνατό ενάντια σε ημιανθρώπους: Αυξάνει την ζημιά που κάνεις σε pvp ενάντια σε σούρα-νίντζα-πολεμιστές-σαμάνους και σε όλα τα τέρατα της πόλης 2 και στις τοξότριες της πόλης 1 και 2 καθώς επίσης και στα τέρατα που βρίσκονται στον 2ρο όροφο της Ατλαντίδας.

    Συγκεκριμένα αυξάνει τις Ικανότητες ως εξής:
    Ικανότητες που προκαλούν Φυσική Ζημιά: Κατά τα 3/5 του ποσοστού του.
    Μαγικές Ικανότητες: Κατά τα 5/5 του ποσοστού του.
    Δηλητηριώδες Σύννεφο των Ninja: Κατά τα 6/5 του ποσοστού του.
    Εφαρμόζεται ως ποσοστό στην συνολική ζημιά, πριν από τα bonus "Δυνατό σε Πολεμιστή- Ninja - Sura - Σαμάνο".


Δυνατό σε Πολεμιστή- Ninja - Sura - Σαμάνο: Ποσοστό % που αυξάνει την συνολική ζημιά που κάνεις στον αντίστοιχο χαρακτήρα. Εφαρμόζεται ως τελευταία επίδραση, μετά το "Δυνατό σε Ημιανθρώπους".

Δυνατό ενάντια σε ορκ: Αυξάνει την ζημιά που κάνεις σε όλα τα τέρατα στον χάρτη των ορκ που στο όνομά τους γράφει την λέξη ορκ.

Δυνατό ενάντια σε ζώα: Αυξάνει την ζημιά που κάνεις στα τέρατα της πόλης 1, στους πιθήκους στις κατακόμβες και σε όλες τις αράχνες που βρίσκονται αποκλειστικά στην έρημο.

Δυνατό ενάντια σε απέθαντους: Αυξάνει την ζημιά που κάνεις σε όλα τα τέρατα του δαιμονικού πύργου, στα τέρατα της κατακόμβης του διαβόλου και στους λεπρούς στο βουνό sohan.

Πιθανότητα απορρόφησης HP: Από την ζημιά που κάνεις σε οποιονδήποτε εχθρό με hit, το αναγραφόμενο στο bonus ποσοστό, το οποίο αναφέρεται στο dmg που έκανες, προστίθεται στο HP σου. Αν έχεις 10% και κάνεις dmg 200, τότε στο HP σου θα προστεθεί 20.

Πιθανότητα απορρόφησης SP: Από την ζημιά που κάνεις σε οποιονδήποτε εχθρό με hit, το αναγραφόμενο στο bonus ποσοστό, το οποίο αναφέρεται στο dmg που έκανες, προστίθεται στο SP σου. Αν έχεις 10% και κάνεις dmg 200, τότε στο SP σου θα προστεθεί 20.

Πιθανότητα να κλέψεις SP: Με κάθε hit που κάνεις στον αντίπαλο (όχι τέρατα) του αφαιρείς 50 SP. Η πιθανότητα να του αφαιρέσεις αυτό το ποσό, εξαρτάται από το συνολικό ποσοστό του bonus σου.

Μπόνους HP και SP: Αυξάνουν το hp σου και το sp σου.

Πιθανότητα να πάρεις διπλάσια αντικείμενα: Διπλασιάζει το drop σου αλλά όχι πάντα, λειτουργεί βάση πιθανοτήτων.

Πιθανότητα να πάρεις διπλάσια yang: Διπλασιάζει τα yang που πέφτουν αλλά όχι πάντα, λειτουργεί βάση πιθανοτήτων.

Πιθανότητα να πάρεις διπλάσιο exp: Διπλασιάζει το exp που θα πάρεις από ένα τέρας αλλά όχι πάντα, λειτουργεί βάση πιθανοτήτων.

Πιθανότητα συσκότισης: Πιθανότητα να ζαλίσεις τον αντίπαλό σου για λίγα δευτερόλεπτα, τέρας ή σε pvp ενώ τον χτυπάς με hits.

Αναγέννηση HP: Αυξάνεται το ποσοστό αναγέννησης του HP.

    Η βασική (χωρίς extra bonus) αναγέννηση ενεργεί κάθε 3 δευτερόλεπτα και αναγεννά το 5,12% του μέγιστου HP σου, αν αυτό δεν είναι
    γεμάτο. Προσθέτοντας επιπλέον bonus, τότε αυτό προστίθεται στο 5,12%. Έτσι αν έχει κάποιος 50% αναγέννηση και 12.000 HP, τότε κάθε 3
    δεύτερα θα προστίθεται στο HP του: 5,12% + ( 5,12 * 50 / 100 ) = 5,12% + 2,56% = 7,68% του 12.000 το οποίο είναι ~922.
    Αν κινείσαι ή επιτίθεσαι, τότε η βασική αναγέννηση κατεβαίνει στο 1,12% ανά 3 δευτερόλεπτα. Ομοίως προστίθεται σ' αυτή το extra bonus με
    τον ίδιο τρόπο : 1,12% + ( 1,12 * 50 / 100 ) = 1,12% + 0,56% = 1,68% του 12.000 το οποίο είναι ~202.


Ταχύτητα επίθεσης: Αυξάνει την ταχύτητα που χτυπάς με hits, με όριο το 200. Πάνω από αυτό δεν υπάρχει διαφορά.

Πιθανότητα δηλητηρίασης: Πιθανότητα να δηλητηριάσεις τον αντίπαλο ή τέρας με hits ή Ικανότητες, αν αυτές έχουν ως επίδραση την δηλητηρίαση (Ninjas). Η ζωή που θα χάνει από το δηλητήριο είναι το 5% του μέγιστου HP του. Αυτό ισχύει και στα τέρατα. Το δηλητήριο αφαιρεί 5% από το μέγιστο HP του αντιπάλου, 10 φορές πάντα.

Πιθανότητα να αποφύγεις βέλη: Ισχύει σε τέρατα που σε βαρούν από απόσταση και στους νίντζα όταν σε βαρούν με τόξο αλλά δέν ισχύει όταν κάνουν ικανότητες με τόξο. Αυτό που κάνει η αποφυγή είναι το miss, δηλαδή κάποιες φορές αποκρούεις ένα βέλος, δεχόμενος μηδενική ζημιά.

Πιθανότητα απόκρουσης: Πιθανότητα να αστοχήσουν τα hit των εχθρών, κάνοντας μηδενική Ζημιά.

Αντίσταση δηλητηρίασης: Άν σε πιάσει δηλητήριο σε exp ή pvp κάθε 3 δευτερόλεπτα θα αφαιρείται από την ζωή σου 5%. Η αντίσταση μειώνει αυτό το ποσοστό αναλόγως πόση αντίσταση έχεις.

Ταχύτητα: Αυξάνει την ταχύτητα κίνησης σου. Όριο το 200 που πέρα από αυτό δεν υπάρχει διαφορά.

Ταχύτητα μαγείας: Κάνει τις ικανότητες των παιχτών να φορτίζουν πιο γρήγορα από τον προεπιλεγμένο χρόνο φόρτωσης.

Αξία επίθεσης: Αυξάνει το dmg που κάνεις με hit και ορισμένες Ικανότητες.

Πιθανότητα ανάκλασης: Όταν σε βαρά ένας αντίπαλος, τέρας ή σε pvp, με hits ή ικανότητα, το ποσοστό που αναγράφεται στο μπόνους επιστρέφει dmg στον επιτιθέμενο, οπότε λειτουργεί σαν καθρέφτης. Δηλαδή ένα μέρος της ζημιάς που σου κάνει ο αντίπαλος επιστρέφει σε αυτόν.

Δύναμη: Αυξάνει το dmg που κάνεις με hit και ορισμένες Ικανότητες.

Ζωτικότητα: Αυξάνει την Άμυνά σου, το μέγιστο HP σου και δυναμώνει ορισμένες Ικανότητες.

Ευφυία: Αυξάνει το μέγιστο SP σου και ορισμένες Ικανότητες.

Ευκινισία: Αυξάνει την αξία επίθεσης και ορισμένες Ικανότητες.

Πιθανότητα επιβράδυνσης: Πιθανότητα να κάνεις τον αντίπαλό σου, τέρας ή σε pvp, να πηγαίνει πιο αργά για λίγο.

Άμυνα στην επιβράδυνση: Με αυτό το μπόνους δεν μπορεί να σε πιάσει επιβράδυνση.

Άμυνα στην συσκότιση: Με αυτό το μπόνους δεν μπορεί να σε πιάσει συσκότιση.

Μαγική αντίσταση: Μειώνει την ζημιά που δέχεσαι από ικανότητες των σαμάνων, από το δηλητηριώδες σύννεφο του νίντζα και από τις ικανότητες του σούρα μαύρης μαγείας, κατά τα 5/5 του ποσοστού του.

Αντίσταση φωτιάς: Μείωση της Ζημιάς που προκαλεί η διαρκής φωτιά των Σαμάνων.

Αντίσταση αστραπής και αντίσταση ανέμου: Δεν λειτουργούν.

Αντίσταση βέλους: Μείωση των hit και Ικανοτήτων από Ninja που επιτίθενται με Τόξο.

Άμυνα ξίφους: Μείωση των hit από όλους τους επιτιθέμενους με Ξίφος. Μείωση Ικανότητας Πολεμιστών - Ninja - Sura Οπλουργίας που κρατούν Ξίφος. Εξαιρείται το Δηλητηριώδες Σύννεφο που μειώνεται από Μαγική Αντίσταση και η Αντιμαγεία που δεν μειώνεται από καμία Άμυνα.

Άμυνα δύο χεριών: Μείωση των hit και Ικανοτήτων από Πολεμιστές που κρατούν Όπλο Δύο Χεριών.

Άμυνα στιλέτου: Μείωση των hit και Ικανοτήτων από Ninja που κρατούν Στιλέτα. Εξαιρείται το Δηλητηριώδες Σύννεφο που μειώνεται από Μαγική Αντίσταση.

Άμυνα βεντάλιας και καμπάνας: Μειώνει την ζημιά που δέχεσαι όταν ένας σαμάνος σε βαρά με hits με βεντάλια ή καμπάνα αντίστοιχα.

Μέση ζημιά και ζημιά ικανοτήτων: Η μέση αυξάνει την ζημιά που κάνεις σε hits και όταν είναι - η μέση, την μειώνει. Η ζημιά ικανοτήτων αυξάνει την ζημιά που κάνεις με ικανότητες, αν είναι - τότε την μειώνει.

Πιθανότητα κρίσιμου χτυπήματος: Αν χτυπάς ένα τέρας ή παίχτη με ικανότητα ή hit και πιάσει κρίσιμο χτύπημα, τότε διπλασιάζεται η ζημιά που θα του κάνεις. Αν του κάνεις 1000 ζημιά, με κρίσιμο θα του κάνεις 2000.

Πιθανότητα χτυπήματος διάτρησης: Αν χτυπάς ένα τέρας ή παίχτη με ικανότητα ή hit και πιάσει διάτρηση, προστίθεται η άμυνα του αντιπάλου στην ζημιά που κάνεις. Αν δηλαδή του κάνεις ζημιά 1000 και ο αντίπαλος έχει 500 άμυνα, αν πιάσει διάτρηση θα του κάνεις ζημιά 1500.

Πιθανότητες Άμυνες σε επιθέσεις Warrior: Γενική μείωση της Ζημιάς που προκαλούν οι Πολεμιστές με οποιονδήποτε τρόπο.

Πιθανότητες Άμυνες σε επιθέσεις Ninja: Γενική μείωση της Ζημιάς που προκαλούν οι Ninja με οποιονδήποτε τρόπο.

Πιθανότητες Άμυνες σε επιθέσεις Sura: Γενική μείωση της Ζημιάς που προκαλούν οι Sura με οποιονδήποτε τρόπο. Εξαιρείται η Αντιμαγεία που δεν μειώνεται από καμία Άμυνα.

Πιθανότητες Άμυνες σε επιθέσεις Σαμάνων: Γενική μείωση της Ζημιάς που προκαλούν οι Σαμάνοι με οποιονδήποτε τρόπο.

Αντίσταση στην Ζημιά Ικανότητας: Γενική μείωση όλων των Ικανοτήτων όλων των χαρακτήρων, αλλά περισσότερο των Πολεμιστών και Ninja. Η Μαγική Αντίσταση προστατεύει καλύτερα ενάντια σε Sura BM και Σαμάνους. Είναι το μόνο bonus που μειώνει την Αντιμαγεία.

Μέση Αντίσταση Ζημιάς: Γενική μείωση όλων των hit όλων των χαρακτήρων.

Τα στοιχεία αυτά τα έλαβα από το Wiki των Official Metin2 Servers και από Forums. Ελπίζω να σας βοηθήσει αυτός ο οδηγός...


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Οδηγός για την χρησιμότητα των Bonus.
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
League Of Gods-Metin2 Forum :: Γενική κατηγορία :: Οδηγοί για το παιχνίδι & το Forum-
Μετάβαση σε: